fredag 12 januari 2007

Frestad

Och utsätt mig icke för frestelser...Jag är frestad, jag är så frestad att det drar i mig när jag bara råkade se en sista minuten resa till Goa (Indien) 2 veckor för 3995 kr ("råkade" se på sidan för sista minuten resor). Spontant tänker jag "hejdå nu åker jag".
Men när jag tänker efter lite så inser jag att jag är den enda som sköter om mitt extrajobb nu, det finns ingen annan som kan rycka in två lördagar om jag skulle åka. Till och med pappsen (som vanligtvis litar på att jag står stadig på mina egna ben) skulle nog bli orolig om jag åkte ensam till Indien (vilket jag antar att jag skulle vara tvungen att berätta). Man behöver tydligen visum till Indien och det kan ju vara lite kruxigt att fixa till på måndag. Så jag hejdar mig, för den här gången.

Inga kommentarer: