torsdag 3 januari 2008

Äntligen framme!

Jag och övriga passagerare klev på planet 18:15 ungefär. Men sedan blev vi sittandes ett bra tag, närmare bestämt 1,5 timme innan vi slutligen lyfte. (Det var nått problem med lastningen av väskorna och sedan hade vi missat vår take-off tid). Jag landande alltså inte förrän kl. 01 kanarisk tid.
Då skulle jag redan varit i Puerto Rico, så killen var smått orolig när vi pratade. Bussen till Puerto Rico tog cirka 40 minuter.
Endast flyg passagerare som köpt transfer till PR släpps av på ett hotell som inte var så långt från där jag skulle bo tillsammans med dom andra, Sun Suites.
M mötte mig och så for vi direkt till hotellet. Jag var väl där kring 03:30 (kanarisk tid så för mig var klockan snarare 04:30). Uppe i varv efter resandet och svårt att somna...

Hotellet ser dock bra ut. Fräscht och stort badrum, eget kök och stor balkong med solstolar och trädgårdsbord med fyra stolar och parasoll.

Inga kommentarer: